A Ferrarinál pénteken is lehetőséget kapott mindkét versenyző: délelőtt Charles Leclerc, délután pedig Carlos Sainz róhatta a köröket. Utóbbi versenyző a mesterségesen feláztatott aszfalton a Pirelli esőgumijait is kipróbálhatta.
A csapat tájékoztatása szerint Leclerc délelőtt a különféle beállításokon dolgozgatott, és végül 44 körig jutott. Sainz az esőgumik tesztelése mellett a Pirelli C2-es, C3-as és C4-es gumikeverékeivel is dolgozhatott délután.
A Ferrari a három tesztnap során összesen 439 kört tett meg az F1-75-ös modellel, ami egészen pontosan 2052 km-nek felel meg.
„Összességében szolid tesztet zártunk, sok kört meg tudtunk tenni” – mondta a Ferrari versenyigazgatója, Laurent Mekies. „A programunk nagy részét sikerült teljesíteni, a munkát három kulcsterületre alapoztuk: először is a megbízhatóságról szerettünk volna képet kapni, a megtett körök számára koncentráltunk tehát, aztán az autónk bizonyos paramétereit szerettük volna feltérképezni, kezdte az aerodinamikai teljesítménytől, a gumik teljesítményén át a járműdinamikáig.”
„Végül, de nem utolsósorban fontos volt, hogy versenyzőink kellő mennyiségű kört tegyenek meg, hogy megismerkedjenek ezzel a teljesen új autóval, ami más vezetési stílust, és más megközelítést igényel. Mindkét pilótával sikerült elérni ezt, megosztottuk köztük a munkát a három nap során.”
„A teszt remek volt a versenycsapat számára is. Hasznos bemelegítés volt a hosszú és intenzív idény előtt, megszokhatták a procedúrákat, például a kerékcseréket.”
„Rengeteg munka áll még előttünk, és intenzív küzdelemre számíthatunk, szóval mindenkinek sok dolog van most a listáján. Köszönettel dolgozunk mindenkinek a gyárban, akik oly keményen dolgoztak az elmúlt pár hónapban, hogy felkészülten érkezhessünk meg a pályára. Ez csak az első lépése volt egy hosszú évnek, és szeretnénk keményen nyomni, összedolgozva!”