A silverstone-i versenyeken a gumikezelés kulcsfontosságú volt a csapatok számára az elmúlt két hétben, sokan problémákkal küzdöttek. A második versenyhétvégére ráadásul a Pirelli a lágyabb keverékeket hozta magával, ami még inkább megnehezítette a versenyzők dolgát.
Magnussen a közepes keverékekkel kezdte meg a silverstone-i versenyt, majd két alkalommal állt ki, amikor egy használt, majd egy új szett kemény keveréket rakott fel a csapat az autójára.
10 kör elteltével azonban hólyagosodásra kezdett panaszkodni, majd további 13 kör elteltével a csapat a bokszba hívta, és ki is kellett állnia a versenyből, hiszen egyszerűen nem volt több abroncs, amit a csapat feltehetett volna autójára.
„Nem volt több gumink” – árulta el Magnussen a futamot követően.
Magnussent a 43. körben hívták ki a bokszba, Günther Steiner csapatfőnök pedig elmondta, ennek biztonsági okai voltak.
„A verseny végén ki kellett hívnunk Kevint, mivel vibráció lépett fel az autójánál, és nem tudtuk, mennyire károsítja a felfüggesztést” – mondta.
Magnussen elmondta, a verseny egyáltalán nem úgy alakult számára, ahogy tervezték, az autó egyszerűen nem mutatta azt a teljesítményt, amit vártak volna tőle. A dán pilóta ráadásul ütközött is a futamon Nicholas Latifivel, ami miatt 2 büntetőpontot kapott a versenybíráktól.