Alaposan átalakított autóval áll rajthoz hazai versenyén a Haas Forma-1-es csapata, amely a texasi fordulóra a Red Bull mintájára szabta át az autó oldaldobozait. Az istállónak azonban nem volt könnyű dolga az átalakított konstrukcióval, ugyanis a sprinthétvége formátuma miat mindössze egyetlen szabadedzésük volt a beállítások megtalálására. A péntek esti időmérőn Kevin Magnussen a tizennegyedik rajthelyet szerezte meg, ám érzése szerint benne volt számára a továbbjutás.
„A szabadedzés és a Q1 során is láttam pozitív jeleket. A szabadedzésen ötödik, a Q1-ben hetedik voltam. Aztán a Q2-ben sajnos nem végeztem elég jó munkát. Még mindig tanulom ezt az autót. A Q2-ben két elhibázott körrel is két tizedmásodpercre voltam a továbbjutástól, és még csak ismerkedünk az autóval” – fogalmazott bizakodóan.
A Haas idei legjelentősebb gyenge pontja kétségkívül a gumikezelés volt. Időmérő edzéseken idén többször is villantott a csapat, versenytávon azonban rendre képtelenek voltak megőrizni a top 10-es helyezésüket. Magnussen abban bízik, az új fejlesztési csomag megoldást jelent a problémára.
„Az igazi kérdés az, hogy vasárnap jobban bánik-e az autó a gumikkal. Leginkább ezt szeretnénk. Nem az a kérdés, egy körön kicsit jobbak lettünk-e. A szingapúri időmérő edzésen a hatodik voltam, szóval tudjuk, hogy az autó egy körön jó. A kérdés a vasárnapi teljesítmény” – tette hozzá a dán pilóta.