Érdekes jelenségre hívta fel a figyelmet Mexikóban Kevin Magnussen. A Haas pilótája szerint az idei évre alaposan átalakított autók teljesítették a hozzájuk fűzött reményeket, vagyis könnyebb lett velük szélárnyékban autózni, ám egyes pályákon pont emiatt vált nehezebbé a velük való előzés.
„Azt mondanám, hogy a legtöbb pályán idén könnyebb, bizonyos helyszíneken azonban rosszabb lett a helyzet. Talán ez is közéjük tartozik. Mivel csökkent a szélárnyék hatása, így a lassabb kanyarokkal tűzdelt, hosszú egyenesekkel rendelkező pályákon az idei autók kicsit gyengébben viselkednek.”
Magnussen a tegnapi időmérő edzésen a tizenötödik rajthelyet szerezte meg, ám egyes motorkomponensek cseréje miatt az utolsó sorból várja a rajtot. A büntetéssel számolva a Haas úgy döntött, egyfajta tesztként fogja fel az időmérő edzést.
„Kicseréltük a hátsó szárnyat, a padlólemezt és az első szárnyat is, szóval sokat változott az autó” – árulta el Magnussen.