Kevin Magnussenre ígéretes eredmény várt a Kanadai Nagydíjon, aki az időmérő edzésen egy harmadik rajtsort érő eredményt harcolt ki a Haasszal. A 70 körös futam indítását jól kapta el, ám az első métereken összeért Lewis Hamiltonnal, így megsérült az első szárnyának egyik véglapja. A mérnöke azzal nyugtatta, hogy ezzel nem fog tempót veszíteni, ám néhány körrel később az FIA potenciális veszélyre hivatkozva fekete-narancs színű zászlóval bokszkiállásra szólította fel a pilótát.
A Haas versenyzőjének fájdalmasan lassan zajlott le az orrkúpcserével járó kiállása, ráadásul alig egy körrel később virtuális biztonsági autót rendeltek el a pályán, aminek következtében az ellenfelei másodperceket spóroltak a saját kerékcseréikkel. A dán végül utolsó állva maradt versenyzőként a 17. helyen ért célba, így a Haas ismét nem tudta pontokra váltani az erős időmérős eredményét.
„Bokszkiállásra kényszerítettek, de a sérülés semmiség volt. Az autót tökéletesen lehetett vezetni, semmilyen hatása nem volt rá. Ez megszokott, némi karcolással képesnek kell lennünk befejezni a futamot. Ez nem a csapat döntése volt, az FIA miatt kellett kiállnunk. Azt megérteném, ha az egész szárny meglazult volna, vagy ilyesmi, de ez semmiség volt. Nem értem” – reagált a Nemzetközi Automobil Szövetség döntésére Magnussen.
Kétségkívül frusztráló vasárnapja volt a Haasnak, hiszen Mick Schumacher kezei közül is pontokat érő pozíció csúszott ki, amikor meghibásodott az erőforrása. Günther Steiner csalódottan foglalta össze a két pilótája versenyét.
„Kevin futama véget ért, amikor ki kellett cserélnünk az első szárnyat. Mick nagyon keménye harcolt, de valami elengedett az erőforrásában, így véget ért a napja. Nyilván az utolsó helyről nagyon nehéz felzárkózni, szóval ott végeztünk, ahol” – fogalmazott a csapatvezető.