Mercedes: Kisebb probléma és innovatív fejlesztés - F1VILÁG.HU

Mercedes: Kisebb probléma és innovatív fejlesztés

HIRDETÉS
Bár a tervezettnél korábban be kellett fejezniük a második tesztnapot, a Mercedesnél így is elégedettek a Barcelonában látottakkal. Az istálló közel 800 km-t tett meg, ráadásul trükkös rendszere miatt a figyelem középpontjába került.
2020 Barcelona Pre-Season Test 1, Day 2 - Wolfgang Wilhelm Lewis Hamilton Mercedes

Délelőtt Lewis Hamilton kezdte meg a munkát a csapat W11-es versenyautójával: a brit versenyző különféle rendszerellenőrzéseket hajtott végre, valamint hosszú etapokat teljesített, míg csapattársa, Valtteri Bottasnak délután egy versenyszimuláció jutott.

Hamilton a tesztnap végén nagyon elégedetten nyilatkozott – elmondása szerint szívesen tesztelt volna még, pedig ez nem rá vall!

„Újabb csodás napot töltöttünk el Barcelonában, és sok kilométert megtettünk az új autóval ma is” – mondta a hatszoros világbajnok. „Délelőtt egy versenyszimulációt teljesítettünk, ami a megbízhatóság szempontjából nagyszerű, és mutatja hogy jó alapokkal rendelkezünk.”

„Talán ez volt az első olyan nap, amikor végeztem a teszteléssel, de folytatni akartam! 20 perc volt még hátra, ki akartam maxolni és meg akartam tenni még pár kört, de kifogytunk a gumikból. Jó érzés volt ma autóba ülni, és fizikailag fantasztikusan éreztem magam. Bár megtettem egy versenyszimulációt, a végén úgy éreztem, hogy könnyedén menne még 100 további kör!”

Bottas a tesztnap végén hozzátette, a felmerült elektronikai probléma miatt nem aggódik, hiszen így is rengeteg időt a pályán töltöttek.

„77 körig jutottunk délután, ami jó szám!” – mondta a finn, aki a 77-es rajtszámmal versenyez az F1-ben.

„De rövidre kellett zárnunk a mai programot, mivel volt egy problémánk, ami egy kicsit trükkössé tette a napunkat. De jó napunk volt az autóval kapcsolatos tanulás szempontjából. Sok kilométert megtettünk, és majdnem egy teljes versenyszimulációt teljesítettem. Szóval értékes tapasztalás volt, és rengeteg adatot kielemezhetünk a pénteki tesztnap előtt. Az autó jónak tűnt, is izgatottan várom a folytatást – remélhetőleg tiszta napunk lesz.”

Fotó: Mercedes

A Mercedes technikai igazgatója, James Allison a csütörtöki programot követően említést tett a német istálló trükkös rendszeréről is, mellyel a versenyzők a kormány előre-hátra mozgatásával tudják állítani az első kerekek összetartását.

„Egy kicsit csalódottak vagyunk, hogy korán elindulhattunk zuhanyozni ma, de azzal vigasztaljuk magunkat, hogy a problémát gyorsan megoldottuk, és 183 kört meg tudtunk tenni, mielőtt felütötte a fejét” – fogalmazott a szakember. „Elvégre ezért tesztelünk.”

Hirdetés

„Biztató látni, hogy az autó őszintének, jónak és gyorsnak tűnt. Lewis egészen takaros versenyszimulációt teljesített délelőtt, Valtterié pedig szintén jó volt egészen a megszakításáig.”

„Érdekes napunk volt abból a szempontból is, hogy először aktiváltuk DAS-rendszerünket, és jelenleg is a felfedezés útján járunk a versenyzőkkel, ki kell ismernünk és látnunk kell, hogy mit hozhat nekünk az idény során.”

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Mercedes: Kisebb probléma és innovatív fejlesztés
Ekkor lesz az F1-es Las Vegas-i Nagydíj időmérője
Leclerc-t tartják a legesélyesebbnek a pole-ra, te megtetted már a téteket? (x)
A Ferrari-főnök szerint furcsa, hogy most rúgták ki az F1-es versenyigazgatót
Piastri: A tempó megvan, de van min javítani

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!