Eifel Nagydíj
Imola, AlphaTauri Filming Day
Fotó: Autodromo Imola
Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: twitter
Twitter
Megosztás itt: email
Email
Megosztás itt: whatsapp
WhatsApp

Monza, Mugello és Imola? Három F1-es verseny is lehetne Olaszországban!

Az imolai versenypálya főnöke, Uberto Selvatico Estense azt szeretné, ha a Forma-1 vezetősége megfontolná annak lehetőségét, hogy 2020-ban három versenyt is megtartsanak Olaszországban.

Ahogyan arról az F1Világ.hu is beszámolt, jó esély van rá, hogy a szeptember elejére tervezett Olasz Nagydíj után egy héttel Mugellóba is ellátogat a Forma-1-es mezőny.

Nem kizárt, hogy ősszel további európai versenyeket kell beiktatni a programba, Imola pedig nem mondott még le arról, hogy nagydíjat rendezzen: a pálya elnöke szerint az sem ördögtől való gondolat, hogy idén három futamot rendezzenek Olaszországban!

„Imolának benne van a DNS-ében a Forma-1, ezen a pályán történelmet írt az F1. Nem felejthetjük el, és büszkének kell lennünk rá!” – mondta Uberto Selvatico Estense.

„Ha előre tekintünk, azt kell mondjam, hogy miközben fél szemmel a helyi gazdaságra figyelünk ebben a nagyon komoly krízishelyzetben, a célunk az, hogy a topsorozatokat visszahozzuk Imolába az idei évtől kezdve.”

„A leglogikusabb és legkényelmesebb megoldás az F1 rajongók számára az lenne, ha olyan pályákat használnánk, melyek komoly médiajelentőséggel bírnak, és Imola kétségkívül ilyen. És Monzával és Mugellóval együtt egy legendás tripla forduló is összeállhatna.”

„Április óta nagy elkötelezettséggel és lelkesedéssel dolgozunk ezen, együttműködve a helyi- és regionális intézményekkel, illetve a Forma-1-gyel. Bízunk abban, hogy a nemzeti sporthatóság is támogatni fogja jelölésünket az idei szezonra.”

Szerdán egyébként újra Forma-1-es autóktól volt hangos Imola: az AlphaTauri idei, AT01-es, illetve 2018-as, STR13-as modelljével is tesztelt a legendás pályán.

Daniil Kvyat, a csapat versenyzője a tesztnap végén azt mondta, szerinte az aszfaltcsík ideális lenne egy F1-es futam számára.

„Imola egy különleges pálya, és nagyon örülök, hogy a hosszú szünet után ezen a pályán ülhettem ismét F1-es autóba” – mondta az orosz.

„Ismertem a pályát, hiszen 2010-ben itt teszteltem először együléses versenyautóval. Fantasztikus vezetni rajta, nagyszerű gyors kanyarjai vannak, és az a véleményem, hogy abszolút benne kellene lennie az F1-es naptárban.”

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hozzájárulok, hogy az F1VILAG.HU hírlevel(ek)et küldjön számomra, és közvetlen üzletszerzési céllal megkeressen az általam megadott elérhetőségeimen saját vagy üzleti partnerei ajánlatával:*
Hozzájárulok (Az adatkezelés részletei »)

Ezeket is ajánljuk!

Monza, Mugello és Imola? Három F1-es verseny is lehetne Olaszországban!
A Haas szívesen leszerződtetné Schumachert 2021-re
Melbourne állítja, ők rendezik az F1-es idénynyitót 2021-ben
Norris visszavágásra készül Portimaóban
A Ferrari nem vár nagy ugrást 2021-ben
Red Bull: Vettel szétesett fejben, ezért hibázik annyit