Sainz rendesen berágott Latifire - F1VILÁG.HU

Sainz rendesen berágott Latifire

HIRDETÉS
Igencsak berágott a Nicholas Latifire a Ferrari Forma-1-es csapatának spanyolja, szerinte ugyanis a kanadai tehet arról, hogy elveszítette a győzelmet a múlt vasárnapi Monacói Nagydíjon.
CIRCUIT DE MONACO, MONACO - MAY 29: Carlos Sainz, Ferrari F1-75 during the Monaco GP at Circuit de Monaco on Sunday May 29, 2022 in Monte Carlo, Monaco. (Photo by Glenn Dunbar / LAT Images)

Ahogy a pálya elkezdett felszáradni az esős monacói versenyen, Sainz egészen addig kint maradt a pálya az esőgumikkal, amíg az aszfalt kellően jó állapotba nem került ahhoz, hogy rögtön a slick abroncsokat szereljék fel számára. A spanyolnak így jó esélye volt arra, hogy megszerezze pályafutása első F1-es győzelmét.

Sainz bokszból kivezető köre azonban igencsak lassúra sikeredett, Sergio Perez pedig két másodperccel a ferraris elé érkezett vissza a pályára. Sainz már rögtön a leintés után a lekörözöttekre panaszkodott, újságíróknak nyilatkozva pedig elárulta, nem érti, Nicholas Latifi miért avatkozott bele az élen zajló küzdelmekbe.

„Nos, érthető a frusztrációm, mert tudom, hogy a versenyem azon a kivezető körön múlt” – mondta a spanyol versenyző. „Amint kihajtottam a bokszból, a kerekeim kipörögtek – nyilvánvalóan egy vizes folton. Ő pedig éppen elém tudott kerülni.”

„Tudván, hogy én voltam a versenyben vezető akkor, tökéletesen mögöttem maradhatott volna ahelyett, hogy megelőz engem, miközben nekem a sárga vonalon belül kellett maradnom, amivel mások megszenvedtek.”

„Szóval igen, az emelkedőn lényegében megelőzött, mert nekem a vizes íven kellett maradnom, a sárga vonaltól jobbra.”

Sainz azt mondja, Latifinek csak az alagútban kezdtek el kék zászlókat lengetni, így a spanyol elveszítette előnyét, melyet a slick gumikon futott extra körrel nyert Perezzel szemben.

„A 3-as, a 4-es, az 5-ös, a 6-os, a 7-es és a 8-as kanyarban is mögötte kellett haladnom, a 8-as kanyar kijáratánál ment el az utamból az alagútban. De akkorra már elveszítettem a gumi felmelegítését, és azt az időt, ami a különbséget jelentette volna a slickeken.”

„Úgy gondolom, hogy a slickek már akkor ugyanolyan gyorsak voltak, mint az interek, biztosan nem voltak lassabbak. És mivel beragadtam a mezőny leglassabb autója mögé, elvették tőlem a lehetőségét, hogy Checo előtt maradjak a kiállás után. Szóval képzelhetitek, mennyire frusztrált voltam, és mennyire üvöltöttem a rádión, hogy tűntessék el az utamból – de valamiért tovább tartott, mint kellett volna.”

Hirdetés

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Sainz rendesen berágott Latifire
Leclerc-t tartják a legesélyesebbnek a pole-ra, te megtetted már a téteket? (x)
A Ferrari-főnök szerint furcsa, hogy most rúgták ki az F1-es versenyigazgatót
Piastri: A tempó megvan, de van min javítani
Sainzot köszönetképp engedi el a Ferrari idő előtt a Williamshez, Hamiltont viszont ki sem kérték a Mercedestől

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!