Ausztráliában 2019 után rendeznek újra F1-es futamot, a melbourne-i versenypálya bizonyos részeit pedig jócskán átalakították, ezáltal a vonalvezetés tempósabbá vált.
Hivatalosan ugyan ezt még nem jelentették be, a Forma-1 hivatalos weboldalán közzétett grafikán azonban jól látszik, hogy az idei futamon összesen négy DRS-zónát használhatnak majd a pilóták. Az első értelemszerűen a célegyenesben lesz, a másodikat a 2-es és 3-as, a harmadikat a 8-as és 9-es, míg a negyediket a 10-es és 11-es kanyarok között helyezik el.
A versenyautók közti távolságot két helyen mérik majd: az első két DRS-zónához a 13-as kanyar előtti féktávon, míg a harmadik és negyedik zónához a 6-os és 7-es kanyarok között.
Az Ausztrál Nagydíj programja pénteken kezdődik majd a szabadedzésekkel.