Leclerc mindössze 21 ezredmásodperccel maradt alul Verstappennel szemben a szombati időmérőn, de Sainz is 1 tizeden belül végzett a hollandhoz képest. Hiába van tehát Vertappen a pole-ban, taktikai szempontból a Ferrari talán előnyben van, hiszen a másik Red Bull-lal Sergio Perez csak az 5. helyen végzett.
A maranellóiak tehát egy alaposan átgondolt stratégiával komoly fejtörést okozhatnak a Red Bullnak – ehhez persze szükség lesz az erős versenytempóra is. Leclerc azt mondja, szerinte logikus lenne megosztani a taktikai variációkat két autójuk között.
„A stratégiai értekezleten még nem vagyunk túl, de az biztos, hogy talán… nos, meglátjuk az első pár kört követően, de megosztani a taktikát a két autó között talán jó dolog ebben a helyzetben” – mondta Leclerc közvetlenül az időmérő után. „De meglátjuk, nyilván megejtjük ezt a meetinget, és aztán majd beszélünk róla.”
A Ferrari másik versenyzője, Carlos Sainz hozzátette: „Igen, pár órán belül lesz a taktikai értekezlet. Itt fogjuk majd megvitatni a lehetséges opciókat. Hogy őszinte legyek, még nem néztem át teljesen az elérhető lehetőségeket.”
„Max nyilván az új garnitúra lágyakkal erős lesz, bármikor is használja őket, hiszen itt – legalábbis a mi autónk esetében – elég nagy a különbség a bekoptatott, illetve az új abroncsok között, mivel a degradáció nagyon magas. Szóval meg kell még néznünk, mit tehetünk.”
Arra a kérdésre, hogy a pálya tiszta oldaláról rajtolva támadni tudja-e majd Leclerc-t és Verstappent az első féktávig vezető 247 méteren, Sainz így felelt: „Meglátjuk majd, mekkora lesz a különbség a két oldal között.”
„Általában a bal oldal egy kicsit tisztább, idén viszont az egész szezon során nagyon kis különbségeket látunk a bal és a jobb oldal között. Nagyon rövid út vezet az 1-es kanyarig, szóval kétlem, hogy ez lesz a kulcs. Jól el kell majd találni a kuplung fogáspontját és a gyorsulási fázist, aztán majd kiderül, mire megyünk az 1-es kanyar féktávján.”
Sainz az időmérő után kvázi figyelmeztette a Ferrari csapatát, a jó taktika lehet a mai verseny kulcsa.