A száguldó cirkuszban még 2018-ban vezették be azt a gyakorlatot, hogy a futamok nem egészkor, például 15 órakor, hanem 10 perccel később, például 15 óra 10 perckor kezdődnek.
A döntést akkor azzal magyarázták, televíziós szempontból kedvezőbb lesz ez a megoldás, hiszen a közvetítő társaságok általában egészkor kapcsolnak ki az élő közvetítésre, ezáltal pedig lemaradnak a felvezetésről, illetve a feszültségnövelésről.
A RaceFans értesülései szerint viszont most mégis visszatérhetnek a régi gyakorlathoz, így 2021-től már újra egészkor kezdődhetnek a felvezető körök.
Úgy tudni, arról is egyeztetnek majd, hogy az európai versenyek kezdési időpontját a korábbi, 14 órára módosítsák. A legtöbb európai verseny tavaly 15 óra 10 perckor kezdődött, az idei futamok így már jó eséllyel délután 2-kor rajtolnak.
A 2021. évi Forma-1-es idényben várhatóan 23 futamot tartanak majd, ám szinte biztos, hogy az évadnyitónak szánt Ausztrál Nagydíjat nem tudják az eredetileg tervezett március 21-i időpontban megtartani, és jó esély van rá, hogy az áprilisi Kínai Nagydíjat is halasztani kell.